ROZDZIAŁ XIX: OSOBISTY PROMIEŃ JEZUSA

PRZEZ JEDEN OSOBISTY PROMIEŃ JEZUS PRZEKAŻE TERAZ SWOJE ŻYCZENIE DOTYCZĄCE UCZNIÓW

(Mówi Ukochany Wzniesiony Mistrz Jezus)

Kiedy powiedziałem: "JAM JEST brama otwarta, której żaden człowiek zamknąć nie może", chciałem dać do zrozumienia ludzkości, że słowa moje odnosiły się do "Wielkiego JAM JEST", który jest życiem przejawionym w każdej istocie i posiada formę. Nie chciałem stwierdzić, że Jezus był jedyną osobą, której był nadany ten przywilej. Każde z was, drogie dzieci Jedynego Ojca, ma w sobie tę samą Potężną Obecność, czyli "Wielkie JAM JEST", które Ja mam i które miałem w tym czasie, w którym osiągnąłem pełne Wieczne Zwycięstwo.

Dla podbudowania siły i pewności twojego umysłu, chciałbym abyś zrozumiał, że Świadomość, której użyłem, aby osiągnąć Wielkie Zwycięstwo zdobyłem używając "Obecności JAM JEST", której ciebie uczę. Po poszukiwaniach wszystkimi możliwymi drogami, jakie istniały w tym czasie, zdecydowane życzenie poznania Prawdy, doprowadziło mnie do Wielkiego Mistrza – którego i wy poznacie pewnego dnia – a który obdarzył mnie Wewnętrzną Tajemnicą i Potężnym Zezwoleniem, które zwróciło mnie w kierunku "Potężnej Obecności Wielkiego JAM JEST". Dzięki jego promieniowaniu, zrozumiałem i natychmiast zacząłem to stosować. Jest to jedyny sposób, w jaki indywidualizacja Promienia Boga może osiągnąć Wieczne Zwycięstwo i zbudować swoją strukturę na twardej podstawie, której żadna działalność zewnętrzna nie może rozproszyć.

A teraz chcę tobie przekazać prosty ale wszechmocny sposób używania "Obecności". Wszyscy, którzy osiągnęli Wielkie Zwycięstwo, przede mną i po mnie, wznieśli się tak jak Ja to zrobiłem, używając tej świadomej działalności "Potężnej, Wiecznej Obecności JAM JEST".

Kiedy powiedziałem moim uczniom i ludzkości: "Rzeczy, które robię, wy również możecie robić, a nawet i większe niż ja", wiedziałem o czym mówię. Wiedziałem, że wewnątrz każdego zindywidualizowanego Dziecka Boga istnieje właśnie ta "Potężna Obecność JAM JEST", dzięki której impulsy popychają nas do przodu, bez zwątpienia. Mówię "impulsy", ponieważ to właśnie chcę wam powiedzieć.

Stałe używanie twojej "Obecności JAM JEST" popycha ciebie do przodu pomimo jakiegokolwiek działania zewnętrznego. Burze, zwątpienia, bunty i zaburzenia, mogą płonąć wokół ciebie, ale tylko wtedy, gdy ta jedyna myśl będzie stale utrzymywana w tobie z mocą i będziesz przebywał w Świadomości "Obecności JAM JEST", możesz pozostać spokojny, nieporuszony wszystkimi zajściami stworzonymi przez ludzi, w które mógłbyś być zamieszany.

Jest tylko jeden sposób, dzięki któremu ty i Ojciec możecie stać się Jednością na zawsze, a jest nim całkowite zaakceptowanie swojej "Obecności JAM JEST", a także Energii, Miłości, Mądrości i Mocy, które Ona daje jako złote więzy i drogocenne schody, za pomocą których wzniesiesz się spokojnie aż do ostatecznego urzeczywistnienia.

Pewnego dnia w pewnej części świata każda indywidualizacja BOGA, OJCA, musi znaleźć drogę powrotu przez swoją "Obecność JAM JEST", wypełniając w swoim cyklu, albo w cyklach zindywidualizowanie wszystkich działań zewnętrznych zewnętrznego "Ja". Ziemia jest jedyną sferą, gdzie istnieje gęstość struktury atomowej, której doświadczasz. Uznanie świadome i użycie "Obecności JAM JEST", którą jesteś, stopniowo zwiększa działanie wibracyjne twojej struktury atomowej zmieniając kierunek i uwalniając działalność elektroniczną ukrytą wewnątrz atomu, pozwalając na to, byś przemienił się w Istotę Samooświeconą.

Chciałbym, aby wszyscy, którzy mogą to otrzymać i połączyć się z tym pewnego dnia, zrozumieli dobrze, że ja nie jestem, ani nigdy nie byłem Istotą Szczególną, stworzoną przez Boga inaczej od reszty ludzkości. Prawdą jest, że uprzednio uczyniłem wiele świadomych wysiłków i dużo osiągnąłem przed inkarnacją, w której doszedłem do Wiecznego Zwycięstwa. Doświadczenia, które wybrałem przed dwoma tysiącami lat zaistniały po to, by dać przykład, że każda indywidualizacja Boga musi osiągnąć ten stan wcześniej lub później.

Powtarzam z naciskiem, Drogie Dzieci Boga, że chciałem abyś mnie widział jako Starszego Brata w jedności z tobą. Gdy powiedziałem: "JAM JEST z wami zawsze Obecnością JAM JEST, którą Jestem i którą wy jesteście, a która jest Jednością" czyż nie dostrzegłeś, że "JAM JEST" z tobą zawsze? Medytuj o tym głęboko i staraj się odczuć realność tego.

Podczas mojego wniebowstąpienia i po nim, przekazałem ogromną ilość promieniowania rozpraszając je na moich ukochanych braci i siostry na Ziemi, ze sfery dokąd odszedłem aby tam zamieszkać.

Naprawdę chcę wam powiedzieć, że: każdy człowiek, który pośle swoją świadomą myśl do mnie, w tym celu, aby się wznieść nad ziemskie ograniczenia albo nad swoje własne i będzie żył z tym w zgodzie, otrzyma ode mnie każdą możliwą pomoc, która może być dana zgodnie z poziomem wzrostu świadomości, jaką posiada.

Nie zrozum mnie źle, kiedy mówię o wzroście. Mówię o ludzkości ogólnie. Nie odnoszę się do tych, którzy mają już pewne osiągnięcia w używaniu i akceptowaniu swojej "Obecności JAM JEST", ani do tych, którzy mogą odsunąć zasłonę ludzkiego wznoszenia w każdym momencie i iść naprzód w "Objęciach Wniebowstąpionej Promieniującej Obecności JAM JEST". W grupie uczniów, która się już uformowała, są tacy dla których jest już możliwe uczynienie tego. Zależy to jednak całkowicie od nich samych, od ich spokojnej zrównoważonej intensywności, przez którą się świadomie zwracają do swojej "Obecności JAM JEST".

Przynoszę tobie wielkie nowiny, ponieważ ich doświadczyłem w moim własnym przeżyciu.

Przed tym zanim całkowicie zdecydowałem się dać przykład ludzkości, zacząłem nagle używać afirmacji, która przyszła do mnie jako wewnętrzny impuls: "JAM JEST Zmartwychwstanie i Życie".

W dwa dni później od momentu kiedy zacząłem używać tej afirmacji, z wielką radością zrozumiałem, co mam robić i chcę ciebie zapewnić, że to świadome użycie potężnej afirmacji "JAM JEST Zmartwychwstanie i Życie", było tym, co dało mi władzę, aby móc wznieść się w niebo w obecności wielu i zarejestrować w archiwach eterycznych ten przykład, który będzie się utrzymywał po wsze czasy, właśnie dla przykładu służącego ludzkości.

Na nieszczęście zasłona idei ortodoksyjnej pokryła umysły ludzkie nie pozwalając na zrozumienie, że każdy z nas posiada w sobie "Obecność JAM JEST", zupełnie tak samo jak ja; dzięki której każdy może osiągnąć i czynić te same rzeczy, które ja czyniłem i osiągnąć Wieczne Zwycięstwo.

To jest właśnie drogi uczniu posłanie osobiste, które tobie zostawiam, wyrażając je przez Promień Światła i Dźwięku, w który możesz wejść, widzieć i słyszeć, jeżeli masz wystarczająco przygotowaną świadomość.

Jeszcze raz podkreślam, żebyś myślał o mnie jak swoim starszym Bracie, gotowym w każdym momencie pomóc tobie. Nie myśl o mnie jako o Istocie Transcedentalnej, która jest odległa od twojego zasięgu, z którą kontakt nie jest możliwy, ponieważ "Obecność JAM JEST", która mnie habilitowała, abym mógł się wznieść, jest tą samą "Obecnością JAM JEST", która może dać tobie to samo co uczyniłem ja. Ty zaś, masz dziś pomoc Wielkich Zastępów Wzniesionych, którzy już osiągnęli Wieczne Zwycięstwo i radują się, że mogą tobie pomóc, podczas gdy ty się przygotowujesz.

Obejmuję ciebie Moją Miłością i powiadam tobie; "Zawsze jestem z tobą".

Saint Germain: "Czy to nie była niespodzianka dla was?"

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Genialna książka :)