ROZDZIAŁ XXVII: PIELGRZYMKA JEZUSA

WIGILIA BOŻEGO NARODZENIA

(Od Ukochanego Mistrza Jezusa)

Przynoszę tobie Miłość i Pozdrowienia od wielu, którzy tworzą Zastępy Wniebowstąpionych od tych których znasz i od tych, których poznasz.

"JAM JEST Światłem, Drogą i Prawdą", jest to dzwonem Bożego Narodzenia, który jeszcze brzmi w polu Kosmicznej Aktywności. W wyjaśnieniu, które otrzymałeś, w znaczeniu i mocy słów "JAM JEST" znajdziesz Zachwycający Krąg, w którym będziesz mógł poruszać się bez obawy, że jakiekolwiek niezgodne zachowanie ludzkie mogłoby ciebie dotknąć. Nie chodzi tu tylko o to, aby uznać Obecność, ale aby wprowadzić ją do praktyki nawet w błahych sprawach, ponieważ, gdy stykasz się z doświadczeniem, którego nie znasz, często odczuwasz lęk i niepewność, ale gdy nauczysz się używać "JAM JEST" w celu urzeczywistnienia życzenia lub rozwiązania problemu zobaczysz, że pewność wzrośnie i zastosujesz ją z całkowitym zaufaniem.

Musisz zrozumieć i zawsze pamiętać, że w "Wielkiej Ciszy" lub zewnętrznym spokoju jest Wewnętrzna Moc, która płynie przynosząc coraz większe osiągnięcia, toteż prędko zdasz sobie sprawę z tego, że kiedy myślisz o Potężnej Zasadzie "JAM JEST", czujesz napływ sił, żywotności i mądrości, która pozwala tobie na postęp z poczuciem mistrzostwa, które pewnego dnia, z pewnością otworzy tobie drzwi wiodące poprzez ograniczenia ludzkiej twórczości, do Niezmierzonej i Prawdziwej Wolności.

Widzimy często w twym sercu marzenie o otrzymaniu jakiegoś dowodu, niespodziewanej manifestacji, która dodałaby tobie sił do dalszego postępu na drodze. Zapewniam ciebie, błogosławiony synu Światła, że jakikolwiek dowód dany tobie jest chwilowy, ale jakikolwiek krok zaaprobowany w i przez twoją własną i świadomą pracę, jest osiągnięciem wiecznym, a kiedy nadal zdobywasz Mistrzostwo przez twoją samoświadomą pilność, nie tylko osiągasz rzeczy, o które tobie chodzi, ale wznosisz również twoją świadomość i wkrótce zdasz sobie sprawę z tego, że padły wszystkie przeszkody.

W ten sposób drzwi prowadzące do ograniczeń będą zaplombowane i tak jak moja zewnętrzna forma była przybita do krzyża, tak ty swoją wrastającą świadomością opieczętowujesz i plombujesz drzwi do samorodnych ograniczeń, poczujesz i rozpoznasz swoje panowanie.

Jeżeli żywo pragniesz Wzniesienia proszę ciebie, abyś używał często następującej afirmacji: "JAM JEST Wniebowstąpieniem w Światło". To pozwoli aby twoja świadomość o wiele szybciej wyszła z mai (złudzeń) ludzkiej twórczości.

Ważne jest, abyś w miarę jak zaczniesz życie wewnętrzne i akceptujesz w pełni Transcedentalną Moc "Obecności JAM JEST", zorientujesz się, że nie tylko kończy się zewnętrzna walka, ale że wszedłeś o wiele głębiej w Światło. Rzeczy zewnętrznych, których zawsze szukałeś zaczniesz szukać inaczej, naprawdę i rzeczywiście, ponieważ wtedy zdasz sobie w pełni sprawę z tego jak nierealna jest ich forma i działanie. Wówczas poczujesz, że w tobie i w Świetle, które ciebie otacza jest wszystko, czego mógłbyś sobie życzyć i że wszystko co zewnętrzne, a co wydawało się tak ważne, straciło swą ograniczoną moc. A więc potem, w rzeczach zewnętrznych, które do ciebie przyjdą, znajdziesz radosną wolność. I to jest właściwym działaniem rzeczy zewnętrznych.

W miarę jak będzie wzrastać twoja świadomość Transcedentalnej Mocy jaką masz na swoje rozkazy, będziesz wiedział, że możesz przyciągnąć do siebie wszystko czego będziesz potrzebował nie krzywdząc tym innego dziecka Boga.

Prawda ta musi być ustalona w świadomości, ponieważ świadome dusze muszą o tym zdecydowanie wiedzieć w przypadku, gdyby miały wątpliwości, zastanawiając się czy jest sprawiedliwe, aby one miały takie sukcesy, podczas gdy inni nie mają ich. Chcę więc ciebie zapewnić, że największym osiągnięciem jest osobiste zdobycie Mistrzostwa i Wolności. Wtedy bowiem będziesz przygotowany do tego, aby rozdawać Światło nie będąc dotkniętym zewnętrznymi zjawiskami tworzonymi przez innych. Nie smuć się nie pozwól sobie na przygnębienie, jeśli inne Dziecko Boga nie jest jeszcze gotowe do zaakceptowania Światła, bo jeśli nie spotkało się ze Światłem z własnego wyboru, to jedynie na stopniu doczesnym.

Gdy zaczyna się zdobywać świadomą wolność ciała, zaczyna się pojmować jak przejściowe i nieważne są tego typu sprawy. Dopiero gdy wchodzi się w Świadomość Powszechną lub w Wielką Kosmiczną Aktywność pojmuje się, że wejście w Światło jest osiągnięciem życiowej wagi. Wtedy doznaje się radości z Obecności Wewnętrznej i Jej Niezwyciężonej Aktywności, która przepełnia serce szczęściem.

Na krótko przed zdaniem sobie sprawy z całej mojej Misji żywo pojawiła się przede mną następująca afirmacja: "JAM JEST Obecnością, która nigdy nie zawodzi ani nie popełnia błędu". Potem dowiedziałem się, że była to moc podtrzymująca mnie, która przygotowała mnie do BYCIA Zmartwychwstaniem i Życiem.

Na nieszczęście niektóre biblijne afirmacje zostały przesłonięte ludzkim pojmowaniem! mimo wszystko wiele zawdzięczamy Biblii, ponieważ wiele z nich pozostało niezmienionych. Inną afirmacją, którą często używałem przez ponad trzy lata była: "JAM JEST zawsze Majestatyczną Władzą Czystej Miłości, która przekracza każde ludzkie pojęcie i otwiera mi drzwi do Światła, w Jego Sercu".

Potem dowiedziałem się, że afirmacja ta w wielkim stopniu wzmocniła moje Wewnętrzne Prawdziwe Widzenie.

W odpowiedzi na trwożliwe życzenie zagnieżdżone w waszych sercach chcę wam powiedzieć, że podczas lat, które Biblia ukazuje nie uwzględniając intencji mojej działalności, wędrowałem po różnych miejscach w poszukiwaniu wyjaśnienia Światła i Obecności, które czułem w sobie i przyznam się, że moje poszukiwania nie były wtedy ani tak łatwe ani tak proste, jak wasze obecnie. W moich czasach ci, którzy studiowali Prawdę musieli zadowolić się otrzymywaniem wiedzy przez nie pisane doświadczenia, ponieważ że przez ich nieco trudny charakter myślano, że nie mogą być harmonijnie stosowane przez tłum.

I tak trwało to przez wiele lat, aż okres doświadczeń transcedentalnych zaczął rozpływać się w przestrzeni, a ci, którzy według nich żyli nie byli wystarczająco zaawansowani, aby zdać sobie sprawę z tej Prawdy i oddalili się od ludzkości.

Mimo tego dziś, Chrystusowa Moc Kosmiczna, która stała się dla mnie tak realną przychodzi, aby pomóc ludzkości. Przez impuls w jakim się ona wyraża, znajduje swą bezpieczną i mądrą drogę do serc i umysłów pewnej części ludzkości aż do momentu kiedy można mieć wielką nadzieję, że jest to przygotowawcza działalność do odsunięcia zasłony stworzonej przez ludzką twórczość; toteż wielu ludzi otrzyma wskazówki i odczuje wspaniałe natchnienie w swych sercach. Wtedy nie będzie już ani wątpliwości ani lęku, które oddalą ich od Prawdy.

Przez pewien czas przebywałem w Arabii, Persji i Tybecie a zakończyłem moją pielgrzymkę w Indiach, gdzie poznałem mojego Ukochanego Mistrza, który już był Wniebowstąpiony, jednak ja o tym jeszcze wtedy nie wiedziałem. Przez Moc Jego Promieniowania, dochodziły do mnie objawienie za objawieniem, dzięki którym odbierałem dekrety i afirmacje, które pomogły mi utrzymać działalność mojego zewnętrznego umysłu w stanie niezmiennym aż do czasu, gdy nie miał już szans na zachwianie lub opóźnienie mojego postępu. Był to właśnie moment, w którym wyjaśniono mi całą Chwałę mojej Misji i Wiecznego Zapisu Kosmicznego, który miałem po sobie zostawić, a który miał być dokonany w okresie poprzedzającym zbliżające się błogosławieństwo nadchodzącego oświecenia ludzkości.

Być może chcecie wiedzieć, że Zapis ten przeobraził się w Kosmiczny Zapis Aktywny bardzo różniący się od wszystkich zrobionych wcześniej zapisów, ponieważ aktualnie zawiera w sobie pragnienie i rozpalający impuls, który sprawia, że ludzki umysł staje się magnesem.

Wyjaśnia to, rozporządzenia i afirmacje, które wam pozostawiam, a które stają się z biegiem czasu coraz bardziej żywe, a impuls rozpalający te działania wspierany jest przez Promieniowanie innych Promieni Mocy, które skierowane są na Ziemię co pomaga większej ilości ludzi zakotwiczyć się w taki sposób w Prawdzie, i stosować Ją świadomie, że osiągną transcedentalne pojmowanie.

Żaden krok nie ma takiej wagi dla ludzkości jak ten, aby udostępnić ludziom poznanie "JAM JEST" – źródła Życia i Jego Transcedentalnej Mocy, które może być pobudzeniem do świadomego stosowania dla człowieka.

Zadziwiającym będzie obserwowanie jak ta prosta, ale Wszechmocna Prawda rozprzestrzenia się wśród ludzi, ponieważ wszyscy, którzy będą o niej myśleć i będą praktykować swą Obecność kierując świadomie swą energię przez moc Boskiej Miłości, ujrzą jak nowy świat Pokoju, Miłości, Zdrowia i Dobrobytu otwiera się przed nimi.

Ci, którzy zrozumieją zastosowanie wiedzy o "JAM JEST" nie będą nigdy więcej osaczeni przez dysharmonię lub zaburzenia w swych domach, w swym świecie czy działaniu, ponieważ jedynie z braku uznania i akceptacji Całkowitej Władzy tej Potężnej Obecności istota ludzka pozwala na to, żeby pojęcia, pomysły i twórczość ludzi ją zaburzały.

Uczeń powinien stale obserwować wnętrze ludzkie, aby dowiedzieć się, jakie nawyki czy działania, które tam się gromadzą, powinny być wyrwane i odrzucone, ponieważ jedynie zdecydowana negacja nawyków takich jak osądzanie, potępianie czy krytykowanie może go uwolnić. Prawdziwą działalnością ucznia powinno być doskonalenie własnego świata, a nie osiąganie tego dopóki widzi niedoskonałość w innym Dziecku Boga i w jego świecie. Dało się wam wspaniałe afirmacje, aby można było rządzić harmonijnie otaczającym światem i życiem. Stosujcie je zdecydowanie a osiągniecie sukces.

Chcę wam dać jeszcze inne wyjaśnienie! nie powiedziałem na Krzyżu – "Ojcze, czemuś mnie opuścił?" tylko "Ojcze, jakżeś mnie uświęcił" (dosł.: "jaką chwałą mnie otoczyłeś") jak również chodziło o Chwałę, jaką otrzymał ten brat, który był na krzyżu z prawej strony.

Jest wielu na świecie tych, którzy byli tam podczas ukrzyżowania i oni jak starzy przyjaciele, czują ten tekst jakby to była rozmowa, ponieważ są w tej Wielkiej Wzniesionej Obecności, a wieki są tylko małym incydentem, który zanika gdy wchodzimy w kontakt z wydarzeniami ziemskimi.

Drogi uczniu, który szukasz Światła w takim udręczeniu, spróbuj poczuć moje objęcia, którymi Ciebie ogarniam, spróbuj odczuć, że jesteś odziany w Światło tak olśniewające jak słońce w południe. Zakotwicz w swej świadomości poczucie zdolności osiągnięcia Wzniesienia, abyś zbliżył się z każdym dniem coraz bardziej do Pełni Urzeczywistnienia.

Przetnij więzy rzeczy ziemskich, które ciebie związały. Powinieneś wiedzieć, że w Miłości, Mądrości i Mocy, którą akceptujesz w twej Potężnej Obecności "JAM JEST" istnieje moc pełnienia służby transcedentalnej.

Pamiętaj zawsze, że "Bóg w tobie jest twoim Zwycięstwem! Obecność JAM JEST, która bije w twym sercu jest Światłem Boga, który nigdy nie zawodzi i że przez zaakceptowanie tej Obecności twoja moc uwolnienia swej energii i kierowania nią jest nieograniczona".

Odczuwam wielką radość i przywilej kontynuowania zjednoczenia z moim Drogim Bratem Saint Germainem w pracy nad przesyłaniem uczniom zdecydowanej pomocy w instrukcjach. Instrukcje te będą przesyłane do końca 1934 r. Nie zrozum mnie źle, "JAM JEST" będzie promieniować na całą ludzkość, ale promieniowanie przeznaczone dla uczniów jest inne i specyficzne.

Otulam was moją Miłością. Ubieram was w moje Światło. Podtrzymuję moją Energię, abyście mogli odważnie iść do przodu w poszukiwaniu szczęścia i doskonałości dla was i waszego świata.

Wierzę, że wzniesie ciebie to promieniowanie, które będziesz mógł odczuć i że twój sukces przyniesie tobie bezgraniczną radość.

"JAM JEST Obecnością Oświecającą i Wyjaśniającą zamanifestowaną w Całej Mocy".

JEZUS CHRYSTUS.

Saint Germain:

Pragnę przesłać mą Miłość, jako otulający prezent, każdemu z moich drogich uczniów, ponieważ Miłość jest czymś największym co można dać.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Genialna książka :)